دزدگیر اماکنآموزش

تاریخ و ساعت را در دزدگیر اماکن SG8-S تنظیم کنید

تاریخ و ساعت را در دزدگیر اماکن SG8-S تنظیم کنید

حالا وقت آن رسیده است که آموزش تنظیمات تاریخ و ساعت را در دزدگیر اماکن SG8 آموزش دهیم.  همه ما برایمان پیش آمده است که تاریخ و ساعت دستگاه های دیجیتالی که در اختیار داریم تغییر کرده است و به دلیل مشکلات فنی دچار مشکل شده است.
از آن جایی که دزدگیر اماکن یک سیستم بسیار حیاتی و مهم در زمینه امنیت اماکن می باشد می بایست کاربران با نحوه تنظیم ساعت و تاریخ این دستگاه برای گرفتن اطلاعات دقیق آشنایی کامل را داشته باشند
برای آموزش این تنظیمات تا آخر این مطلب همراه هایپر امنیت آریو باشید.

ابتدا باید گفت که تنظیمات ساعت و تاریخ در این دستگاه به 2 صورت امکان پذیر است:

  1. تنظیمات توسط منوی دستگاه
  2. توسط SMS و نرم افزار ( Android و ios )

نحوه تنظیم ساعت و تاریخ (DATE/ TIME SETUP) از طریق منو

  1. برای ورود به این تنظیمات ابتدا دکمه ENTER MENU را فشار می دهیم.

مرحله اول

  1. سپس شما می توانید با دکمه فلش به سمت بالا یا پایین منوی DATE یا TIME را انتخاب کنید.

 

تنظیم تاریخ در دزدگیر اماکن SG8

  1. هنگامی که به منوی تاریخ وارد شوید با تصویر زیر روبه رو خواهید شد که می توانید به راحتی تاریخ را به صورت شمسی وارد نمایید.
  2. هنگامی که تاریخ دقیق را واردکردید ، برای ذخیره تنظیمات دوباره دکمه ENTER MENU را بزنید تا تمامی تنظیمات در دستگاه ذخیره شود.

 تاریخ

تنظیم ساعت در دزدگیر اماکن SG8-S

  1. هنگامی که منوی ساعت را انتخاب کردید و وارد منوی ساعت شدید ، در این جا می توانید به صورت 24 ساعته تایم خود را تنظیم نمایید.
  2. در این مرحله مانند تنظیم تاریخ نیاز است پس از اطمینان از تنظیمات خود دکمه  ENTER MENU را بزنید تا تنظیمات شما ذخیره شوند.

 ساعت

تنظیم اتوماتیک ساعت تابستانی

همه ما در اول فصل بهار و فصل زمستان شاهد تغییر ساعت در کشور بودیم. به این صورت که در اول بهار ساعت ها یک ساعت به جلو و در زمستان ساعت ها یک ساعت به عقب کشیده خواهند شد.

 تاریخ

از آن جایی که تنظیم ساعت در این حالت بسیار اهمیت دارد ، این تنظیمات داخل دستگاه دزدگیر اماکن SG8-s گذاشته شده است.

با ورود به تنظیمات ساعت تابستانی می توانید تنظیم اتوماتیک این حالت از ساعت را فعال یا غیر فعال کنید. توجه داشته باشید که حالت پیش فرض این تنظیم داخل دستگاه دزدگیر اماکن SG8-S off یا غیر فعال است.

 

 

 

نحوه تنظیم ساعت و تاریخ از طریق ارسال SMS

همه ما امروزه با تلفن همراه خود بسیار زیاد کار کرده ایم و  می دانیم یکی از راحت  ترین کارها از راه دور با تلفن همراه استفاده از دستورات کوتاه و ارسال آن ها برای انجام یک سری تنظیمات است.

خب شرکت سایلکس هم فکر همه جا را کرده است و به فکر آسایش و راحتی کار مشتریان و کاربران خود بوده است در نتیجه با ارائه یک دستورالعمل کوتاه به کاربر اجازه می دهد که بتوانید به راحتی ساعت و تاریخ دستگاه دزدگیر اماکن SG8-S را از راه دور و از طریق پیامک انجام دهد.

حالا با هم دستورالعمل ارائه شده توسط شرکت سایلکس را می بینیم :

# 85#YY/MM/DD*HH:MM *رمز مدیر*
 تاریخ

شما عزیزان به راحتی می توانید با شماره گیری دستورالعمل بالا به قسمت تنظیمات ساعت و تاریخ رفته و به راحتی آن را تنظیم نمایید.

برای آشنایی بیشتر با هایپر امنیت آریو به سایت آریو الکترونیک مراجعه فرمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا