دفترچه راهنماآموزشدزدگیر اماکن

چگونه سیم کارت را در دزدگیر اماکن سایلکس SG8 نصب و فعال کنیم؟

سایلکس SG8 : نصب سیم کارت

از آنجایی که سیم کارت استفاده شده در این سیستم دزدگیر اماکن باید بدون رمز یا PIN CODE UNLOCK باشد، همانند دزدگیر اماکن سایلکس SG7 PLUS در SG8 نیز می توان از طریق پنل دستگاه رمز یا PIN CODE را غیر فعال نمود.

روش غیر فعال کردن رمز سیم کارت یا PIN CODE

به محض روشن شدن دستگاه دزدگیر اماکن سایلکس SG8 ، در صورت قفل بودن سیم کارت ، عبارت Enter Sim Pin یا پین کد را وارد کنید ظاهر می شود، Pin1 سیم کارت را وارد کرده و کلید دکمه enter در دزدگیر اماکن سایلکس sg8 را فشار دهید. مشاهده عبارت Sim Unlock به معنی تایید عملیات می باشد.

نکاتی که باید در هنگام نصب سیم کارت مورد توجه قرار دهید

انجام این عملیات Pin code سیم کارت را برای همیشه غیر فعال Unlock نگه می دارد.
قبل از انتخاب سیم کارت توجه شود که در محل نصب سیستم (دقیقا در محل نصب خریدار نه در محل فروش یا فروشگاه یا دفتر نصاب) کدام یک از اپراتورهای تلفن همراه (همراه اول یا ایرانسل) شرایط بهتری از نظر سرویس دهی (شامل آنتن دهی خوب، پایداری و قطع و وصل نشدن مداوم و شدت سگنا یا فول بودن آنتن) دارد.
توصیه می شود در صورتی که از وضعیت سرویس دهی اپراتور انتخابی اطمینان کامل ندارید قبل از نصب و سیم بندی با قرار دادن سیم کارت در دستگاه و اتصال باتری با شارژ مناسب به دستگاه ، وضعیت سرویس دهی را در «محل دقیق» نصب ارزیابی نمایید.
دزدگیر اماکن سایلکس SG8 اپراتورهای ایرانسل و همراه اول را به طور مستقیم پشتیبانی می کند. در صورت استفاده اپراتور رایتل، شاتل، تالیا یا سیم کارت های روستایی (WLL) باید گزینه رومینگ (Roaming) را از منوی GSM Setup در وضعیت ON قرار دهید.
در صورت استفاده از سیم کارت جدید و استفاده نشده اپراتور همراه اول لازم است ابتدا سرویس مکالمه سیم کارت فعال گردد. بدین منظور ابتدا سیم کارت را داخل یک گوشی همراه قرار داده و اقدام به تماس نمایید. در صورت عدم قعال سازی این سرویس  SG8 فقط قادر به ارسال SMSیا پیامک بوده و امکان تماس مقدور نمی باشد.

درباره این دزدگیر اماکن

درباره دزدگیر سایلکس SG8

این دزدگیر اماکن پیشرفته نسل جدید دزدگیر های شرکت سایلکس بوده که بعد از مدل بسیار پرفروش SG7 PLUS به بازار عرضه شد. مدل SG8 در دو نسخه SG8-S و SG8-Q به بازار عرضه شد و با نسخه اقتصادی SG8-Lite سبد محصولات خود را برای همه بودجه ها تکمیل کرد. از مهمترین مشخصات این دستگاه می توان به دارا بودن ۵ زون با قابلیت تعریف هر زون به ۸ حالت، دارای ریموت 433.92MHz) Hopping Code) با قابلیت تعیین سطح دسترسی کاربران ، امکان غیرفعال کردن موقت زون، ریموت و سنسور بی‌سیم در سیستم و بسیار از امکانات دیگر اشاره نمود.
لینک به دزدگیر سایلکس SG8
برای خرید و نصب این دزدگیر اماکن پیشرفته شما می توانید با شرکت آریو الکترونیک و یا هایپر امنیت آریو در تماس باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا