آموزشدانش و فن آوریدوربین مداربسته

آیا نصب دوربین مداربسته دام برای محیط خارجی مناسب است؟

نصب دوربین مداربسته دام در محیط خارجی

هنگام خرید دوربین مداربسته بهتر است با تمامی ساختار و تکنولوژی های دوربین مداربسته آشنایی داشته باشید تا بتوانید متناسب با نیاز خود دوربین را خریداری نمایید. چرا که دوربین ها از نظر ساختار ی، تکنولوژی و وضوح تصویر کاملا با هم متفاوت هستند.

یکی از سوالاتی که هنگام خرید دوربین مداربسته پیش می آید این است که نصب دوربین مداربسته دام در محیط خارجی مناسب است؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید با ساختار این دوربین آشنا شد. تا آخر مطلب همراه هایپر امنیت آریو فروشگاهی برای خرید دوربین مداربسته در کرج باشید.

دوربین مداربسته دام

DOM در فارسی به معنای گنبد است. از آن جایی که دوربین های دام به شکل گنبد هستند به این نام شناخته شده اند. این دوربین با توجه به گرد بودنشان می توانند روی سقف قرار بگیرند.

دوربین های مداربسته دام با توجه به شکل ظاهری که دارند خیلی راحت می توانند از دید افراد مخفی بمانند. این دوربین ها می توانند به راحتی با چرخش 360 درجه تمامی زوایا را ضبط کنند. و منطقه ای به صورت نقطه کور باقی نماند.تمامی دوربین های دام دارای یک محافظ بر روی لنز خود هستند که معمولا دارای دوام بیشتری هستند.

 چرخش 360 درجه

 

 ساختار دوربین دام

مزایای استفاده از دوربین دام

  • به دلیل ظاهری که دارد می تواند با محیط اطراف ترکیب شود.
  • چرخش 360 دارند
  • در برابر خرابکاری مقاوم هستند.
  • دارای دید در شب
  • در هر مکانی به راحتی نصب می شوند

 ساختار دوربین دام

بهترین مکان برای نصب دوربین مداربسته دام

این دوربین ها برای نصب در اماکن های اداری تجاری ، مغازه ها ، فروشگاه ها ، رستوران ها بسیار مناسب هستند چرا که تقریبا از دید مخفی هستند و بسیار راحت جای می گیرند.

 ساختار دوربین دام

نصب دوربین داربسته دام در فضای باز

دوربین های دام در صورتی که دارای جنس بدنه پلاستیکی باشند قطعا فقط برای نصب در محیط های داخلی مناسب هستند. پس در صورتی که قصد دارید از دوربین مداربسته دام در محیط خارجی استفاده نمایید ، باید حتما از دوربین دام با بدنه فلزی استفاده نمایید. دوربین مداربسته دام دارای لنز کوچک هستند که  برای مشاهده فاصله های کوتاه مناسب است. در نتیجه بهتر است اگر قصد مشاهده تا فاصله های بیشتر را دارید از این دوربین در فضای باز استفاده نکنید..

شما برای اینکه بتوانید زوم یا منوی OSD دوربین را تنظیم کنید باید محفظه روی لنز را بردارید که همین مورد یک نقطه ضعف برا یاستفاده از دوربین در فضای باز است چرا که در اثر باران و گردو غبار به سرعت آسیب می بیند.  از طرفی دوربین های مداربسته دام معمولا به صورت اصولی زیر سقف نصب می شوند که معمولا برای فضای بیرونی دوربین مداربسته بر روی دیوار نصب می شود.

نصب فنی دوربین مداربسته دام

نصب این دوربین ها باید بسیار محتاطانه انجام شود. نصابان می توانند دوربین دام را زیر سقف یا داخل دیوارها فرو کنند. کابل های دوربین پشت محفظه دوربین قرار می گیرند که دیگر چیزی قابل دیدن نیست. این دوربین ها خود دارای براکت های جداگانه هستند. اما د رهر صورت برای نصب دوربین دام نیاز به یک نصاب حرفه ای می باشد.

هایپر امنیت آریو در زمینهه تجهیزات امنیتی فعالیت می کند و امکان خرید دوربین مداربسته در کرج را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

علاوه بر آن یک تیم پروژه حرفه ای و قدرتمند تشکیل داده است که امکان نصب دوربین مداربسته در کرج و سراسر کشور را نیز انجام می دهند.

تیم پروژه آریو در عملکرد خود بسیار دقیق هستند و برای تایید و انجام پروژه مراحل زیادی را طی می کنند تا بتوانند یک پروژه بسیار تمیز ، شکیل و حرفه ای را تحویل مشتریان دهند.

برای آشنایی بیشتر با شرکت آریو از سایت آریو الکترونیک دیدن فرمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا