آموزشدانش و فن آوریدوربین مداربسته

وارم لایت یا استارلایت؟

تفاوت دوربین مداربسته وارم لایت و استارلایت

حتما برای شما هم پیش آمده است که هنگام خرید دوربین مداربسته براتون سوال پیش اومده که تفاوت بین دوربین وارم لایت و استارلایت چیست؟ و اصلا هرکدام از این ها چه کاری انجام می دهند.

هایپرامنیت آریو فروشگاهی برای خرید دوربین داربسته در کرج قصد دارد امروز شما را با این دوربین ها آشنا کند تا شما بتوانید خرید راحت و با دانسش کافی را انجام دهید.

در ابتدا باید بگوییم که برای همه ما قابلیت دید در شب در دوربین مداربسته بسیار اهمیت دارد چراکه در شب تصاویر خیلی سخت دیده می شوند و مسلما اگر دوربین مداربسته قابلیت دید در شب داشته باشد به راحتی می توان تصاویر را دید. اما مسئله ای که این جا پیش میاد این است که خیلی از کاربران دوست دارند تصاویر را به صورت رنگی دریافت کنند و هم چنین تصاویر دوربین کیفیتشان را از دست ندهند. این جاست که بحث تکنولوژی وارم لایت و استارلایت به میان می آید.

دوربین وارم لایت چیست؟

ابتدا از لغت این تکنولوژی شروع کنیم که خود کلمه وارم لایت یعنی نور گرم. این واژه به نورهای نامرئی اشاره دارد که انسان با چشم خودش نمی تواند ببیند. اما توسط این نور می تواند اشیا و اطراف خود را ببیند.

تکنولوژی Full Color Night Vision که در بازار دوربین مداربسته به دوربین مداربسته وارم لایت معروف شده یک تکنولوژی برای تصویر برداری رنگی در شب و در تاریکی مطلق با استفاده از ال ای دی های Ultra-Bright Array LED برای تاباندن نور طبیعی به محیط می باشد. اساس کار این دوربین ها در محیط با نور کم مشخص می شود . بر روی دوربین های وارم لایت یک سری پروژکتور و نوافکن موجود است که هنگامی که نور محیط کم می شود، این پروژکتورها روشن می شوند. همان نورهای نامرئی را تامین می کنند که شما می تواند تصاویر را با جزئیات مشاهده کنید.

 دوربین وارم لایت

 

یکی از بزرگ ترین و مهم ترین مزایای دوربین های warm light تصویربرداری با وضوح و کیفیت فوق العاده بالا و جزییات دقیق چه در شب و چه در روز است. برای کاربرانی که کیفیت تصاویر دوربین مداربسته برای آن ها در اولویت قرار دارد خرید دوربین مداربسته وارم لایت بهترین گزینه است.

 دوربین وارم لایت دید در شب

 

البته باید توجه داشته باشید که به دلیل روشن شدن نورافکن های روی دوربین در تاریکی این دوربین ها مناسب نصب در فضاهایی مانند اتاق خواب یا در مکان هایی که نباید دوربین در دید باشد مناسب نیست.

دوربین استارلایت چیست؟

در ابتدا باید بگوییم که دوربن استارلایت هم مانند دوربین وارم لایت برای محیط های کم نور به کار می رود که چیزهایی که شما نمی توانید با چشم ببینید با وضوح بالا می توانید ببینید.

تکنولوژی استارلایت آخرین فناوری در زمینه دید در شب می باشد. این دوربین ها دارای یک سری سنسور هستند که حساسیت بالایی نسبت به نور محیط دارند. و با این حساسیت می توانند برای شناسایی چهره انسان ، شماره پلاک ماشین و اجسام استفاده شوند.

 دوربین استارلایت

 

اما بعد از این همه توضیحات در آخر می خواهیم بدانیم تفاوت این دو چیست ؟ و بهتر است کدام را برای خرید انتخاب کنیم؟

تفاوت دوربین وارم لایت و استارلایت

اول از همه که فهمیدیم هردوی این دوربین ها جزء دوربین های دید در شب هستند. دوربین های استارلایت با استفاده از سنسورهایی با حساسیت بالا و دوربین های وارم لایت با استفاده از پروژکتورهایی که دارد می تواند تصاویر را با وضوح نمایش دهد. پس یکی از تفوات های این دو دوربین نوع تکنولوژی آن ها می باشد.

  1. دوربین های استارلایت هیچ گونه نور مرئی از خود نشان نمی دهند و همین موضوع باعث می شود که دوربین در تاریکی قابل نمایش نباشد که جلب توجه نمی کند.
  2. دوربین های وارم لایت در محیط هایی که دارای تاریکی مطلق هستند بسیار زیاد کاربرد دارند. اما دوربین های استارلایت در محیط هایی با نور کم استفاده می شوند.
  3. از آن جایی که تکنولوژی استارلایت از جدیدترین فناوری های موجود می باشد ، در نتیجه از نظر هزینه دوربین های استارلایت گران تر می باشند.
  4. اگر بخواهیم از نظر طول عمر این دوربین ها را با هم مقایسه کنیم ، باید بگویم که دوربین های وارم لایت با توجه به پروژکتورهایی که دارند طول عمر کمتری دارند چرا که از برق و انرژی بیشتری استفاده می کنند.

شما عزیزان می توانید برای آشنایی بیشتر با هایپر امنیت آریو از سایت آریو الکترونیک دیدن فرمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا