نظارت تصویریاخبار و تازه هادانش و فن آوریدوربین مداربستههوش مصنوعی

AcuPick چیست؟

AcuPick

فناوری AcuPick محصول کمپانی معظم داهوا ، با پیروی از مفهوم نوآورانه ادغام عمیق، به طور مؤثری از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا به کاربران کمک کند اهداف را راحت‌تر، سریع‌تر و دقیق‌تر در داده‌های متعدد ویدیویی پیدا کنند.

AcuPick

جستجوی سریعتر

AcuPick می تواند به سرعت کلیپ های ویدیویی اهداف انسان/خودرو را بیابد و تا 99% در زمان جستجو صرفه جویی کند.

عملیات ساده تر

در مقایسه با حالت جستجوی سنتی، AcuPick تنها به 1 انتخاب برای استخراج اهداف نیاز دارد، که در بسیاری از عملیات پیچیده صرفه جویی می کند.

دقت بالا

AcuPick از طریق بانک اطلاعاتی آموزش پذیر خود برای دستیابی به اهداف انسانی و وسیله نقلیه ای، دقت بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

کاهش هزینه ها

با هزینه های عملیاتی کمتر و عدم نیاز به سرور محاسباتی گران قیمت، هزینه کل به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

فن آوری های کلیدی


جستجوی سریعتر

به طور مستقیم هدف را تعیین کنید: کاربران می توانند به سرعت و به راحتی مقادیر زیادی از اطلاعات بی فایده را فیلتر کرده و کلیپ های ویدیویی مربوطه را از هدف خود پیدا کنند.

مراحل رشد و بروزرسانی روش ها جستجو و پیدا کردن سوژه در نمودار زیر قابل مشاهده است.

1 – روش متداول سنتی
جستجوی کاملا دستی به صورت ثانیه به ثانیه و فریم به فریم

AcuPick

AkuPick

2 – SMD
مشخص کردن انسان یا اتومبیل برای مشخص کردن سوژه

AcuPick

جستجوی AI

3 – جستجوی هوش مصنوعی
زمانبندی جستجوی از پیش برنامه ریزی شده و چک کردن مشخصات سوژه ها

AcuPick

جستجوی SMD

4 – AcuPick
مشخص کردن دقیق سوژه در همه زمان ها و فیلتر کردن اطلاعات غیر مرتبط

AcuPick

جستجوی دستی

جستجوی هوشمند در صورت ورود: کاربران می‌توانند یک خط مشخص ورود برای جستجوی کلیپ‌های ویدیویی در حین پخش SMD ترسیم کنند که به شناسایی سریع و آسان هدفی که وارد منطقه شده است کمک می‌کند.

AcuPick

کاربر تنها می توانست سوژه انسان یا خودرو را انتخاب کند.

AcuPick

AcuPick امکان جستجو برای انسان یا وسایل نقلیه ای را که وارد منطقه مورد نظر شده اند در حین انجام جستجوی ویدیویی می دهد.


عملیات ساده تر

فقط یک انتخاب: استفاده از AcuPick بسیار آسان است. کاربران می توانند در پیش نمایش یا پخش فقط با یک انتخاب جستجو کنند! تنها با یک کلیک، کاربران می توانند ویدیو را ثابت کرده و هدف را مشخص کنند.

سوژه در AcuPick

فعال به طور پیش فرض: در سری های IPC WizMind و NVR5-EI سیستم AcuPick به طوری پیش فرض فعال است که با استفاده از قدرت محاسباتی هوش مصنوعی، می تواند به سرعت و با دقت اطلاعات ویژگی های اهداف را استخراج کند.

علاوه بر این، Protection Perimeter را می توان به طور همزمان در سمت IPC روشن کرد.

AcuPick

در سیستم ها هوش مصنوعی قدیمی تر، کاربر فقط می توانست انسان یا خودرو را انتخاب کند. اما در AcuPick انتخاب های بسیار بیشتری دارد.

AcuPick

کاربر می تواند هم سیستم AcuPick و هم سیستم AI Mode را انتخاب کند.

جستجوی هوشمند پیشرفته تر: AcuPick می تواند جستجوی دقیق پیشرفته تر را بر اساس نتایج جستجو انجام دهد.

روی گزینه فریز در رابط جستجو و پخش کلیک کنید تا یک فریم ثابت شود تا سیستم به طور خودکار هدف شناسایی شده را استخراج کند. برای تکمیل جستجوی پیشرفته، روی تصویر شناسایی شده کلیک کنید.

AcuPick

AcuPick از مدیریت نتایج جستجو طبقه بندی شده بر اساس زمان یا شباهت پشتیبانی می کند.

از ویژگی‌های مفیدی مانند ویدیوهای مورد علاقه، پنهان کردن ویدیوهای غیر جالب و استخراج ویدیوهایی که باید استفاده شوند، پشتیبانی می‌کند.

مجموعه ای جامع از فایل های ویدیویی را از چندین منبع ویدیویی بسازید تا روایتی قدرتمند از رویدادها ایجاد کنید.

AcuPick

کاربران می توانند تمام ویدیوهای مورد علاقه خود را در نوار “مورد علاقه ها” پیدا کنند، که می تواند به فرمت MP4/DAV دانلود شود.


دقت بسیار بالا

• IPC/NVR جزئیات ظاهری هدف را از طریق یک الگوریتم استخراج و مدل سازی می‌کند، که عمدتاً بر ویژگی‌های ظاهری انسانی، مانند رنگ لباس، سبک لباس، جنسیت، شکل بدن و سایر اطلاعات مرتبط تمرکز دارد.
• هدف آن تعیین این است که آیا شخص یا خودرو مورد علاقه در یک زمان مشخص در جای دیگری ظاهر شده است که فیلم آن توسط یک دوربین دیگر یا همان دوربین در یک لحظه متفاوت فیلمبرداری شده است.

AcuPick

کاهش چشمگیر هزینه ها

قیمت خرید پایین تر (بدون نیاز به سرور)

IPC و NVR می توانند به طور موثر داده ها را با قدرت محاسباتی هوشمند پردازش کنند. آنها برای مکان های کوچک و متوسط با کمتر از 32 کانال، بدون نیاز به سرور مناسب هستند.

AcuPick

هزینه عملیات کمتر

AcuPick با ارائه عملیات ساده تر، عملکردهای جستجوی سریعتر و دقت بالاتر، کارایی بازیابی را بهبود می بخشد. علاوه بر این، برای سناریوهای مختلف بازیابی دقیق، کاهش نیروی انسانی و هزینه‌های نگهداری عملیاتی مفید است.

AcuPick

سناریوهایی پر استفاده

AcuPick

مراکز خرید

در یک مرکز خرید جمعیت زیادی رفت و آمد دارند. کودکان به راحتی می توانند گم شوند یا از والدین خود جدا شوند. هنگامی که کودکی گم شد، جستجوی او ممکن است به نیروی انسانی و منابع مادی زیادی نیاز داشته باشد. عملکرد جستجوی پیشرفته AcuPick به شما امکان می‌دهد اطلاعات ویدیویی مرتبط را جستجو کرده تا فوراً کودک گم شده را پیدا کنید.

محوطه پارکینگ

پارکینگ ها 100% ایمن نیستند. در صورت آسیب رساندن، خرابکاری و یا سرقت و فرار سارق، ردیابی مجرم اغلب برای مقامات دشوار است. جستجوی هوشمند با بوسیله ورود به محوطه خاص، که یکی از ویژگی های AcuPick است، به شما امکان می دهد تا به سرعت ویدیوهای اهدافی را که می توانند به عنوان مدرک استفاده شوند، شناسایی و مکان یابی کنید.
AcuPick
AcuPick

سازمان های تجاری بزرگ

ساختمان های سازمان های بزرگ یک محیط نسبتا باز است که در صورت عدم نظارت صحیح، خطرات از دست دادن اموال را برای کارکنان خود به همراه دارد. برای نظارت بر افرادی که وارد و خارج می شوند، AcuPick می تواند تحرکات گذشته افراد مشکوک را ردیابی کند تا هرگونه فعالیت غیرقانونی را در ساختمان و مناطق اطراف آن ردیابی کند.

آریو ایمن چگونه به شما کمک می کند؟

شرکت آریو مروارید ایمن با سالها تجربه در زمینه راهکارهای سیستم نظارت و حفاظت الکترونیک می تواند بهترین پیشنهاد با مناسب ترین قیمت را به شمار ارائه دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا