نظارت تصویریاخبار و تازه هادانش و فن آوریدوربین مداربستههوش مصنوعی

داهوا نسل جدید NVR های مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرد

سری EI معرفی شد

نسل جدید NVR های داهوا

با پیشرفت شگفت انگیر هوش مصنوعی و استفاده روزافزون آن در تمام ابعاد زندگی و صنایع مختلف ، صنعت حفاطت و نظارت تصویری نیز از این قافله عقب نمانده و با شتاب بسیار زیاد خود را از پرچم داران این حوزه به جهان معرفی کرده است.

داهوا از مدتی پیش با معرفی سری های i یا intelligent به معنای هوشمند در دستگاه های ذخیره تصاویر خود، توانسته هوشمند سازی را به محصولات خود وارد کند.

با این روش این ارمغان را به مصرف کننده داده که می تواند سوژه ها را براحتی از هم تفکیک کند، با استفاده از سوژه های متناسب انسانی و وسیله نقلیه از مصرف بیش از حد حافظه ذخیره سازی جلوگیری کند، براحتی افراد را شمارش کند و صدها امکان دیگر که فقط از عهده هوش مصنوعی قوی داهوا بر می آید.

امکانات هوش مصنوعی نسل جدید NVR

داهوا قبلا سری 4KS2 را به عنوان پسوند بعضی از NVR های خود به کار می برد که حالا با معرفی سری EI به عمر سری قدیمی 4KS2 پایان داده است.

این بدان معنی است که داهوا دیگر تولید آن را متوقف کرده و آخرین دستگاه تولید شده را به موزه فرستاده است.

البته تا پایان گارانتی و خدمات پس از فروش آن، خود و نمایندگان آن در ایران به تعهداتشان وفادار هستند و از این بابت هیچ نگرانی خاصی وجود ندارد.

WizSense و AKUPICK

داهوا با دو تکنولوژی بسیار قوی WizSense و AKUPICK خود را به عنوان یکی از بازیگران اصلی عرصه هوش مصنوعی در سیستم های حفاظت و نظارت الکترونیک به جهانیان شناسانده است.

ما در بلاگ هایپر امنیت آریو متن بسیار کاملی از طرز کار و سودمندی های AKUPICK به شما ارائه کردیم که می توانید از این لینک آن را مطالعه فرمایید.

شناسایی و تشخیص چهره

سری EI با استفاده از فن آوری یادگیری عمیق و استفاده از المان های هوش مصنوعیف می تواند براحتی چهره ها را از هم تشخیص داده و گزارشات کاملی را از نحوه فعالیت آنها در محیط پیرامون به کاربر ارئه کند.

شناسایی خودرو و پلاک آنها

سری EI می تواند براحتی انواع خودرو را بر اساس الگوریتم ها از پیش تعیین شده و توانایی یادگیری اطلاعات جدیدتر شناسایی کرده و نیز آنها را بر اساس پلاک از هم تفکیک کند

فن آوری فشرده ساز تصاویر

این سری از NVR های شرکت معظم داهوا DAHUA علاوه بر پشتیبانی از سیستم ها فشرده ساز قدیمی تر به مانند H.265; Smart H.264+; H.264; MJPEG از سیستم فشر ده ساز تصاویر ضبط شده بسیار جدید و پیشرفته Smart H.265+ استفاده کند.

این سیستم تصاویر را بسیار بیشتر از سیستم های قبلی فشرده کرده و می تواند بسیار در فضای ذخیره ساز و هزینه های آن صرفه جویی کند.

شرکت الماس رایان ایرانیان : اولین وارد کننده سری EI

شرکت الماس از نمایندگان موفق و باسابقه داهوا در ایران بوده و اولین وارد کننده سری EI در ایران است.

این شرکت با سیستم هوشمندانه و تعامل بسیار سازنده خود با شرکت DAHUA خیلی زودتر رقبا توانست این سری را وارد ایران کرده و خدمات گسترده آن را به عهده بگیرد.

مفتخریم شرکت آریو مروارید ایمن به عنوان نماینده رسمی شرکت الماس رایان ایرانیان در استان البرز این سری را موجود کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا