آموزشدزدگیر اماکن

آموزش صفر تا صد راه اندازی اپلیکیشن Z4 فارسی دزدگیر اماکن کلاسیک

راه اندازی اپلیکیشن Z4 فارسی دزدگیر اماکن کلاسیک

هایپر امنیت آریو بابت خرید دزدگیر اماکن کلاسیک کمال تشکر از شما مشتریان عزیز را دارد. شما کاربر محترم می توانید با کنترل از راه دور تمامی تنظیمات دزدگیر اماکن خود را به وسیله اپلیکیشن Z4 فارسی انجام دهید. اما برای این کار نیز است که آموزش اپلیکیشن Z4 فارسی را بدانید. برای آموزش تا آخر این مطلب همراه هایپر امنیت آریو باشید.

دانلود نرم افزار Z4 فارسی

ابتدا نیاز است شما اپلیکیشن را از 2 روش زیر دانلود و بر روی تلفن همراه خود نصب نمایید.

  1. دانلود از گوگل پلی یا اپ استور : داخل گوگل پلی یا اپ استور کلمه Z4 FARSI را تایپ کرده و آن را دانلود و نصب کنید.
  2. دانلود از طریق لینک روبه رو :
    https://www.classic.co.ir/fa/downloads/%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%B2%D8%AF-4-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C/

راه اندازی اولیه اپلیکیشن Z4 فارسی

    • مرحله اول : پس از نصب اپلیکیشن تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد. ابتدا تمامی راهنماها را رد کرده و اجازه دسترسی ها را برای تماس و پیامک به اپلیکیشن بدهید.

مرحله اول

  • مرحله دوم : برای راه اندازی ابتدا نیاز است که دستگاه را داخل اپلیکیشن تعریف کنید. به همین منظور وارد تنظیمات اپلیکیشن شوید و تمامی موارد زیر را وارد کنید.
    ورود به تنظیمات
    1. شماره سیم کارت : شماره تلفنی که داخل تلفن کننده G1 با نقش مدیریت ذخیره شده است در این قیمت وارد نمایید.
    مرحله اول2.  رمز : به طور پیش فرض رمز اپلیکیشن 1234 می باشد که می توانید آن را عوض کنید. هنگامی که رمز را وارد می کنید در کنار کادر رمز یک دکمه مشاهده می کنید. این دکمه 2 حالت ON/OFF دارد که در صورتی که آن را در حالت ON بگذارید نیازی نیست هر سری رمز دستگاه را وارد نمایید.
    3. فرمول کنترل شارژ : شما می توانید با زدن روی ! نحوه استعلام از شارژ سیم کارت خود را ببینید و بزنید.4. فر مول شارژ : با زدن بر روی ! می توانید کد دستوری را دریافت و سیم کارت خود را شارژ کنید.
    پس از پر کردن این مراحل دکمه ذخیره و ارسال را بزنید تا تنظیمات برای شما ارسال شود.
نکته : در صورت داشتن سیم کارت دائمی نیازی به پر کردن کادر 3 و 4 نمی باشد. 

اگر شماره ای که وارد کرده اید درست باشد ، پس از مدتی یک پیامک از سمت دستگاه برای شما ارسال می شود که مقدار اعتبار شارژ سیم کارت را نمایش می دهد.
تایید شماره تلفن

توجه داشته باشید که می بایست این شماره تلفن در تلفن کننده G1 به عنوان مدیر ذخیره شده باشد. در غیر این صورت هیچ پاسخی دریافت نخواهید کرد.

بریم سراغ محیط اصلی اپلیکیشن Z4 فارسی

در این قسمت تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد که به بررسی هریک می پردازیم:

    1. دکمه فعال و غیر فعال :
      شما کاربر محترم می توانید با زدن بر روی هر کدام از این گزینه ها دستگاه را فعال یا غیر فعال نمایید. هنگامی که دستگاه را فعال یا غیر فعال کنید اپلیکیشن نتیجه را به صورت یک پیامک به صورت زیر برای شما ارسال خواهد کرد.

فعال/غیرفعال

    1. وضعیت Z4 :
      هنگامی که شما این دکمه را بزنید درخواست برای دستگاه ارسال می شود که می تواند وضعیت خود و وضعیت برق شهر را با یک پیامک به شما اطلاع دهد.
      وضعیت Z4
      نکته : توجه داشته باشید که تمامی این پیامک ها فقط برای شماره تلفن هایی ارسال می شود که داخل تلفن کننده G1 ذخیره شده باشند.
    2. کنترل شارژ :
      کنترل شارژبا زدن این دکمه درخواست استعلام شارژ برای دستگاه ارسال می شود که دستگاه مقدار شارژ باقی مانده را با پیامک به شما اطلاع می دهد.
      برای این مرحله حتما نیاز است که شما در مرحله اول فرمول کنترل شارژ را وراد کرده باشید. البته دستگاه به صورت دوره ای مقدار شارژ را به مدیران سیستم اطلاع می دهد.
    3. افزایش شارژ:
      زمانی که شما این دکمه را بزنید می توانید شارژ سیم کارت G1 را افزایش دهید. در این صورت یک پنجره باز می شود که شما رمز شارژ خود را وارد کرده و ارسال را می زنید. در صورتی که شارژ با موفقیت انجام شود مقدار شارژ برای شما پیامک می شود.

افزایش شارژ

    1. توقف هشدار :
      همان طور که می دانید هنگامی که دستگاه احساس خطر کند از طریق پیامک یا تماس تلفنی هشدار می دهد. حال فرض کنید که هنگام خطر پس از مدت زمان آژیر تلفن کننده هم چنا به کار خود ادامه دهد. شما می توانید با زدن این دکمه تلفن کننده را متوقف کنید.
      توجه کنید که تا زمانی که آژیر ادامه دارد تنها راه متوقف کردن شماره گیری زدن دکمه غیر فعال می باشد که آژیر متوقف شود.
      و پس از غیر فعال کردن با توقف هشدار می توانید عملکرد تلفن کننده را نیز متوقف کنید.
    2. درب بازکن خاموش / روشن :
      تلفن کننده G1 علاوه بر اینکه می تواند سیستم حفاظتی را کنترل کند ،  می تواند لوازم برقی و یا درب باز کن هم کنترل کند. که برای این کار نیاز به تجهیزات اضافی می باشد. در صورتی که رله روی آن نصب کند می توانید کنترل وسایل دیگر را از راه دور در دست داشته باشید.
    3. وضعیت G1 :
      با زدن این دکمه یک دستور برای اعلام وضعیت ورودی و خروجی ها ی G1 ارسال می شود تا وضعیت خود را اطلاع دهد.

وضعیت G

تبریک!!! شما توانستید اپلیکیشن Z4 فارسی را راه اندازی کنید. از این پس می توانید به راحتی کنترل دزدگیر اماکن Z4 کلاسیک را از راه دور داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با هایپر امنیت آریو می توانید از سایت آریو الکترونیک دیدن فرمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا