آموزشخودرو

امکانات بیشتر نرم افزار ردیاب HSP – بخش 3

تنظیمات پیشرفته تر ردیاب HSP

تا این جای مطلب راه اندازی اولیه و تنظیمات نرم افزار ردیاب HSP را به شما آموزش دادیم. حال وقت آن رسیده است که با امکانات و گزارشات نرم افزار ردیاب HSP آشنا شوید. تا آخر مطلب همراه هایپر امنیت آریو باشید.

در گزارشات نرم افزار ردیاب HSP چه می بینید؟

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید هنگامی که کاربر روی گزارشات کلیک کند این صفحه مشاهده می شود که هر کدام از این قسمت ها امکانات ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهند.

گزارشات

  1. مشاهده مسیرهای گذشته : تمامی مسیرهای پیموده شده توسط خودرو در یک روز را بر حسب تاریخ به شما نمایش داده می شود. به این موضوع فکر کنید که نیاز به یک آدرس دارید یا می خواهید از مسیرهای قبلی استفاده نمایید در این صورت می توانید از این طریق مسیرهای قبلی را مشاهده کنید.

مسیرهای گذشته

  1. مشاهده نقاط توقف : همان طور که از نام این ویژگی مشخص است شما می توایند تمام مسیرها و نقاطی که خودرو را در یک روز پارک کرده یا در آن مکان توقف کرده اید را به راحتی مشاهده نمایید. حتی زمانی که خودروی خود را پارک کرده اید از این طریق می توانید از توقف خودروی خود اطمینان حاصل کنید. هم چنین می توانید زمان شروع ، پایان توقف و هم چنین مدت زمان توقف خودرو را به راحتی ببینید

توقف

  1. نقاط کارکرد درجا : در این قسمت می توانید مدت زمان روشن بودن خودروی خود را که بدون حرکت بوده مشاهده نمایید.

 توقف درجا

  1. مشاهده عملکرد : تمامی عملکرد خودرو در یک روز را برحسب موارد بالا و واردی که افاق افتاده است در یک صفحه به طور کامل نمایش می دهد.

 عملکرد

    1. نمودارها : این قسمت خود در 7 مورد تقسیم بندی شده است و شما می توانید به عنوان مثال نمودار سرعت خودروی خود را مشاهده نمایید و برای اطلاع از موارد دیگر می توانید به قسمت های دیگر مراجعه فرمایید.

 نمودار

تمامی موارد ذکر شده در بالا گزارشات کاملی را از نحوه کارکرد ردیاب HSP به شما نمایش می دهد. اما جالب است بدانید که این نرم افزار به حدی قوی و کامل است که امکانات پیشرفته تری را در اختیار کاربر قرار می دهد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

از امکانات نرم افزار ردیاب HSP استفاده کنید

هنگامی که شما به قسمت امکانات نرم افزار وارد شوید تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.
 امکانات

تصویر بالا تمامی امکانات نرم افزار ردیاب را به شما نمایش می دهد که به بررسی هریک از این امکانات می پردازیم:

  1. ویرایش دستگاه / خودرو / راننده : شما می توانید از این طریق به راحتی نام دستگاه ، خودرو یا راننده را به دلخواه تغییر دهید.
  2. هشدارهای دریافت شده : کاربر می توانید تمامی هشدارهای دریافت شده از ردیاب اعم از : جابه جایی ، روشن شدن خودرو ، بازشدن درب خودرو ، کارکرد درجا ، توقف و….. را طبق ساعت و تاریخ دریافت کند. هم چنین هشدارها به دو دسته خوانده شده و خوانده نشده تقسیم بندی می شوند که به راحتی می توانید از هم تشخیص دهید.

 هشدارها

  1. تنظیم هشدارها : همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید شما می توانید برای 10 عملکرد هشدار تعیین نمایید. اما نکته حائز اهمیت آن این است که به دلخواه می توانید هدار هر یک از این موارد را روشن نمایید و نیازی به فعال کردن همه آن ها نیست.

 تنظیمات هشدار

  1. کنترل از راه دور : شما می توانید از این طریق و از راه دور به راحتی خودروی خود را قطع و وصل نمایید.

 کنترل از راه دور

  1. تعمیر و نگهداری : شما می توانید در این قسمت هرگونه سرویسی که خدروی شما برای تعمیرات و نگهداری نیاز دارد اضافه نمایید و نسبت به کیلومتر و سرعتی خودرو هنگام تعمیر یا تعویض سرویس خودرو به راحتی به شما هشدار می دهد. به عنوان مثال در تصویر زیر ما سرویس تعویض روغن را اضافه کرده ایم. نرم افزار به صورت خودکار طبق سرعت و مسافت طی شده زمان تعویض روغن خودرو را به شما هشدار می دهد.

 تعمیرات و نگهداری

  1. دستورات : طبق تصویر زیر تمامی این موارد به دلخواه شما می توانند یه صورت پیامک یا اینترنتی هشدار داده شوند که شما می توانید آن ها را بنا به نیاز خود تنظیم نمایید.

 دستورات

  1. محدوده های جغرافیایی : شما می توانید یک محدوده جغرافیایی برای ردیاب خودروی خود تعیین کنید که خودروی شما فقط در همین محدوده حرکت کند که تمامی مراحل وارد کردن محدوده جغرافیایی را در تصویر زیر آموزش داده ایم.

 محدوده جغرافیایی

  1. تماس با دستگاه : می توانید از این طریق باس یم کارتی که بر روی دستگاه ست شده است تماس حاصل فرمایید.
  2. تعیین ورودی و خروجی : شما می توانید تمامی ورودی و خروجی های ردیاب را ازاین طریق در نرم افزار مانند تصویر زیر تنظیم نمایید.

 ورودی و خروجی

  1. اشتراک گذاری موقعیت : زمانی پیش می آید که نیاز است شما موقعیت مکانی ردیاب خود را برای اطرافیان خود ارسال نمایید ، این قسمت از امکانات نرم افزار به شما اجازه می دهد که از هر طریقی که مورد نظر شما هست لوکیشن یا موقعیت مکانی ردیاب خود را برای آن ها ارسال نمایید.

 ارسال موقعیت مکانی

  1. مسیریابی من تا ردیاب : می توانید مسیر مورد نظر خود را تا ردیاب از طریق اپلیکیشن های مسیریابی شناسایی کنید.

 مسیریابی

  1. اشتراک گذاری موقعیت زنده : این مورد همان اشتراک گذاری موقعیت یا ارسال موقعیت برای اطرافیانتان است اما تنها تفاوت آن در این است که از این طریق می توانید به صورت زنده لوکیشن خود را ارسال نمایید و در حالی که خودروی شما در حرکت باشد در هر مکانی که باشید به صورت زنده لوکیشن را به طرف مقابل نمایش می دهد.
تبریک!! در پایان این آموزش شما یک گاربر حرفه ای در زمینه ردیاب نرم افزار HSP هستید و می توانید تنظیمات نرم افزار را بر اساس سلیقه و نظر در دستان خودتان داشته باشید. امیدواریم این 3 بخش آموزش مورد قبول شما واقع شده باشد و بتوانید به راحتی با نرم افزار کار کنید.

شما عزیزان می توانید برای آشنایی بیشتر با هایپر امنیت آریو از سایت آریو الکترونیک دیدن فرمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا