كارت شبكه USB وايرلس دي لينك DWA-185

DWA-185
ویژگی های محصول:
  • گارانتی: گارانتی اصلی 24 ماهه الماس
  • مدل: DWA-185
  • فرکانس پاسخگویی: 2.4 گیگاهرتز, 5 گیگاهرتز
  • تعداد آنتن: 1 آنتن خارجی
  • نوع آنتن: اکسترنال
  • قدرت آنتن: 5dBi
  • رابط ها: USB 2.0, USB 3.0
  • سرعت انتقال داده: حداکثر 1200 مگابیت بر ثانیه
برند: شناسه محصول: 3634 گارانتی: اصلی 24 ماهه الماس

۸۴۰,۰۰۰ تومان

موجود

تمامی کالاهای فروشگاه آریو ایمن با ضمانت معتبر بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند.

برچسب:

كارت شبكه USB وايرلس دي لينك DWA-185

كارت شبكه USB وايرلس دي لينك DWA-185 یک قطعه کوچک و ساده شبیه به فلش مموری است که برای کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها، دستگاه‌های هوشمند همچون تلویزیون‌ها، دوربین‌های امنیتی و سایر تجهیزات مشابه که امکان اتصال به اینترنت را ندارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این آداپتور USB پس از اتصال به دستگاه، دستگاه را قادر می‌سازد که به صورت بی سیم بتواند به اینترنت دسترسی پیدا کند. این گونه اتصال دستگاه به اینترنت، بدون هیچ‌گونه کابل کشی اترنت منجر به صرفه جویی در هزینه‌ها و البته جلوگیری از هرگونه درهم ریختگی در فضای اطراف دستگاه مورد نظر می‌شود. کارت شبکه USB وایرلس دی لینک DWA-185، یکی از محصولات کاربردی است که در ادامه مزیت‎های آن را بیشتر توضیح خواهیم داد.

معرفی کارت شبکه USB دی لینک DWA-185

کارت شبکه USB وایرلس برند دی لینک مدل DWA-185، یک کارت شبکه سبک، کوچک و جمع و جور است که از فیش USB برخوردار بوده و به صورت خارجی به دستگاه متصل و اتصال مستقیم اینترنت را به دستگاه از طریق امواج وای فای فراهم می‎‌کند. از مشخصات ظاهری آن می‌توان به ابعاد 47 * 20.5 * 12 میلی‌متر و وزن ۲۵.۵ گرم اشاره کرد. این کارت شبکه USB مشکی رنگ با نشانگر LED، در دمای ۴۰ درجه سانتیگراد بهترین کارکرد را دارد.

كارت شبكه USB وايرلس دي لينك DWA-185

 

اگر نمی‌توانید کارت شبکه اینترنال را برای دستگاه لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی خود نصب کنید، قطعاً کارت شبکه USB وایرلس دی لینک DWA-185 می‌تواند بسیار مفید واقع شود. بدون باز کردن لپ تاپ یا کیس کامپیوتر، تنها از طریق پورت USB می‌توان این کارت شبکه را به دستگاه متصل کرد. آداپتور USB از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و می‌تواند دستگاه شما را به اتصال بی سیم ارتقاء دهد. بنابراین یکی از راه‌های عالی برای دسترسی به اینترنت در دستگاه‌های قدیمی استفاده از این محصول دی لینک است.

قابل حمل

طراحی آداپتور USB مدل DWA-185 به گونه‌ای است که بسیار جمع و جور و کوچک است و حمل آن آسان است. برای کسانی که در سفر هستند و نیاز به اتصال وای فای دارند، این USB می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

اتصال به دستگاه‎‌های حاوی پورت USB

پورت USB كارت شبكه USB وايرلس دي لينك DWA-185

کارت شبکه USB مدل DWA-185 برای رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های مشابه و دستگاه‌های ساده که امکان اتصال بی سیم به اینترنت را ندارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنها کافیست آن را به یکی از پورت‌های USB دستگاه مورد نظر وصل کنید. برای دستگاه‌هایی که قابلیت اتصال به وای فای را ندارند، این دستگاه بسیار کاربردی خواهد بود. کامپیوترها و لپ تاپ‌های قدیمی یا کنسول‌های بازی که برای دسترسی به اینترنت به اتصالات سیمی متکی هستند، اگر دارای پورت USB هستند می‌توانند از این آداپتور استفاده کنند. با خرید کارت شبکه USB مدل DWA-185 می‌توانید از دسترسی آسان و راحت به اینترنت بی سیم لذت ببرید.

سازگار با سیستم عامل‎‌‌های مختلف

معمولاً کارت‌های شبکه USB به گونه‌ای طراحی می‌شوند که با اکثر سیستم عامل‌ها سازگار هستند. کارت شبکه مدل DWA-185 از تمامی سیستم عامل‌ها پشتیبانی می‌کند و این سازگاری تضمینی است که می‌توانید از کارت شبکه برای طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها که پورت USB را پشتیبانی می‌کنند، استفاده کنید. سازگاری با سیستم عامل‌های Mac OS، Linux و ویندوزهای 7 – 8 – 10 توسط این کارت شبکه تضمین شده است.

نحوه عملکرد آسان

با خرید کارت شبکه USB وایرلس دی لینک DWA-185 یک اتصال حرفه‌ای خواهید داشت. مهم‌ترین مزیت این آداپتور بی سیم USB این است که آن را باید به پورت USB دستگاه مورد نظر خود متصل کنید و به راحتی دستگاه به شبکه وای فای متصل ‌شود. تنها چند ثانیه طول خواهد کشید تا اتصال برقرار شود. بدون هیچگونه اتصال سیم دیگری، فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و این به معنای یک اتصال حرفه‌ای است.

عملکرد کارت شبکه USB وایرلس به صورت وای فای است. یعنی اتصال از طریق وای فای و دستگاه مودم انجام می‌شود. گرچه برخی از کارت‌های شبکه USB می‌توانند از طریق اتصال به اینترنت 4G یا 5G، بلوتوث یا فرکانس رادیویی اتصال را برقرار کنند، اما کارت شبکه USB برند دی لینک تنها از طریق وای فای می‌تواند اتصال را برقرار کند که یک اتصال سریع و پایدار است. آداپتور USB مدل DWA-185 این امکان را به شما می‌دهد که از استانداردهای اتصال سریع برخوردار شوید. به شما این امکان را می‌دهد که تأخیر کمتر و عملکرد بهتر را در فعالیت‌های اینترنتی خود تجربه کنید.

اتصال اینترنت پایدار

از مهم‌ترین مزیت‌های خرید کارت شبکه USB مدل DWA-185 این است که می‌توانید یک اتصال وایرلس و بدون تداخل را تجربه کنید. از طریق آداپتور USB دی لینک می‌توان یک اتصال واضح و قوی را با یک مودم بی سیم ایجاد کرد. گرچه سرعت بالای اتصال به موقعیت مودم و کیفیت سیگنال‌های آن و دستگاه مورد نظر بستگی دارد، اما می‌توانید برای به دست آوردن یک سرعت وای فای بالا کارت شبکه دی لینک مدل DWA-185 را خریداری کنید چرا که هیچ محدودیتی در اتصال وجود نخواهد داشت.

آنتن خارجی چرخشی

آنتن خارجی چرخشی كارت شبكه USB وايرلس دي لينك DWA-185

آنتن به راحتی برای دستگاه میزبان اتصال اینترنت را فراهم می‌‎کند. کارت‌های شبکه USB با برندها و ویژگی‎‌های مختلف به بازار عرضه می‎شوند، برخی از مدل‌ها دارای آنتن داخلی و برخی دارای آنتن خارجی هستند. کارت شبکه USB مدل  DWA-185با آنتن خارجی می‌تواند یک اتصال یکپارچه را ایجاد کند. وجود آنتن بلندی که در این USB وجود دارد به معنای این است که از آنتن اکسترنال برخوردار است. بنابراین این آنتن امکان جدا شدن دارد و به دلیل جدا شدن آنتن می‎توانید آن را به راحتی با خود در کیف لپ تاپ یا در سفر حمل کنید.

این آنتن که در همه جهات می‌چرخد، امکان استفاده از آن را راحت‌تر کرده است. مزیت چرخش آنتن این است که بتوانید آنتن را در یک موقعیت مکانی که امواج بیشتری وجود دارد هدایت کنید. از طریق همین یک آنتن می‌توان یک اتصال پایدار را ایجاد کرد. وجود آنتن با قدرت 5dBi به این دلیل است که دسترسی به اتصال بی سیم وای فای در مکان‌های که مانع وجود دارد نیز فراهم شود.

اتصال اینترنت در فاصله‌‎های دور با دی-لینک DWA-185

قطعاً اتصال به اینترنت به صورت بی سیم می‌تواند به طور قابل توجهی انعطاف پذیرتر از یک اتصال سیمی از طریق کابل اترنت باشد. به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید دستگاه مورد نظر خود را بدون نگرانی از اتصال کابل به مودم آزادانه در هر مکانی قرار دهید. به طور موثر یک وای فای می‌تواند برد بین 15 تا 45 متر داشته باشد. بنابراین دستگاه شما اگر در این فاصله‌ها باشد، به راحتی اتصال را برقرار می‌کند. البته به موانع محیطی همچون دیوارها توجه داشته باشید چرا که می‌توانند در اتصال مشکلاتی را ایجاد کنند.

پشتیبانی از دو باند

کارت شبکه USB وایرلس دی لینک DWA-185، با پشتیبانی از دو باند ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز علاوه بر اینکه می‌تواند دو سرعت مختلف ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و ۸۶۷ مگابیت بر ثانیه را ارائه دهد، تداخل در اتصال را نیز کمتر تجربه خواهید کرد. به طور دقیق می‌توان محدوده فرکانسی این کارت شبکه را ۲.۴ تا ۲.۴۸۳۵ ، ۵.۱۵ تا ۵.۳۵ و ۵.۷۲۵ تا ۵.۸۲۵ گیگاهرتز در نظر گرفت. به گونه‌ای که می‌توانید بازی‌های آنلاین و ارتباط بدون قطعی از طریق اینترنت را با این کارت شبکه تجربه کنید. این آداپتور USB که از یک استاندارد شبکه 802.11ac برخوردار است از طریق باند ۵ گیگاهرتز یک سرعت بالا را پشتیبانی می‌کند. می‌توان این‌طور توضیح داد که این استاندارد کمک می‌کند تا بتوانید بازی‌های آنلاین، تماس‌های صوتی، تصویری و البته پخش ویدئو HD را به صورت اینترنتی کاملا واضح دریافت کنید.

دارای 2 فرکانس چرخشی كارت شبكه USB وايرلس دي لينك DWA-185

از سایر استانداردهایی که کارت شبکه USB دی لینک مدل DWA-185 پشتیبانی می‌کند می‎توان IEEE 802.11a/b/g/n/ac را نام برد. اگر به یک اتصال حداکثری برای یک عملکرد سریع نیاز دارید، قطعاً این محصول می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

پشتیبانی از USB 3.0

اگر این کارت شبکه برای یک دستگاه که از USB 3.0 و باند بی سیم ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‎‌کند، استفاده شود، دستگاه به طور خودکار به حالت USB 3.0 می‌رود تا شرایطی فراهم شود که به بالاترین نرخ انتقال داده دست پیدا کنید.

پشتیبانی از فناوری MU-MIMO دی لینک DWA-185

فناوری MU-MIMO شرایطی را ایجاد می‌کند که بتوانید از قدرت مودم بی سیم AC Wave 2 خود به طور کامل استفاده کنید. این فناوری کمک می‌کند تا از طریق کانال وایرلس بتوانید انتقال داده را به طور موثر انجام دهید و به طور کلی عملیات وای فای بسیار بهبود پیدا کند.

كارت شبكه USB وايرلس دي لينك DWA-185

پشتیبانی امنیتی

کارت شبکه USB از WPA2 پشتیبانی می‌کند. این رمزگذاری کمک می‌کند تا اتصال شبکه بی سیم کاملا محافظت شده باشد و از تمامی داده‌های ارسال شده حفاظت کند. علاوه بر این از WPS نیز پشتیبانی می‌کند، به این معنا که فرایند اتصال به اندازه ای آسان می‌شود که این فرصت را به کاربر می‌دهد تا یک اتصال را به راحتی تنظیم کند.

كارت شبكه USB وايرلس دي لينك DWA-185

مقرون به صرفه

قطعاً خرید کارت شبکه USB دی لینک می‌تواند در مقابل خرید یک دستگاه جدید که از قابلیت وای فای پشتیبانی کند، مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. با هزینه بسیار کم می‌توانید دستگاه خود را به وای فای مجهز و فعالیت‌‎های اینترنتی خود را انجام دهید.

مشخصات فنی كارت شبكه USB وايرلس دي لينك DWA-185

گارانتی اصلی 24 ماهه الماس
مدل DWA-185
محدوده فرکانس 2.4 / 5 گیگاهرتز
تعداد آنتن 1
نوع آنتن اکسترنال
سیستم عامل های سازگار Windows ۷/۸/۱۰, Linux, Mac OS
رابط ها USB 2.0, USB 3.0
قدرت آنتن 5dBi
نشانگر LED دارد
حداکثر سرعت انتقال داده 1200 مگابیت بر ثانیه

 

گارانتی

گارانتی اصلی 24 ماهه الماس

مدل

DWA-185

فرکانس پاسخگویی

2.4 گیگاهرتز, 5 گیگاهرتز

تعداد آنتن

1 آنتن خارجی

نوع آنتن

اکسترنال

قدرت آنتن

5dBi

رابط ها

USB 2.0, USB 3.0

سرعت انتقال داده

حداکثر 1200 مگابیت بر ثانیه

دی‌-لینک (D-LINK)

تجهیزات شبکه دی‌لینک دی لینک شرکتی است که در زمینه تجهیزات مخابراتی و شبکه ای فعالیت می کند. این شرکت در سال 1986 با نام داتکس در تایلند تاسیس شد. و در سال 1994 این نام به دی لینک تغییر کرد. این شرکت یکی از شرکتهای پیشرو و برنده جوایز مختلف در زمینه طراحی، توسعه و ساخت شبکه های کامپیوتری، باند پهن، سیستمهای بی سیم، ارتباط دیتا /صوت و همچنین راهکارهای ارتباط دیجیتالی برای مقاصد تجاری و خانگی می باشد. این شرکت در زمینه سیاست توسعه ای تولید خود در سطح جهانی، مساحتی بالغ بر سیصد هزار متر مربع را در چهار کشور جهان از جمله تایوان و آمریکا به تولید لوازم ذکر شده اختصاص داده است . در آمد این شرکت در سال 2015 نزذیک به 864 میلیون دلار بوده است. و در حال حاضر حدود 2722 کارمند در این شرکت مشغول به کار هستند. با توجه به اینکه این کمپانی یکی از تولیدکننده های ممتاز تجهیزات شبکه در جهان معرفی شده است ، منطقه خاورمیانه را به عنوان اهداف اصلی خود قرار داده است و این امکان را به شرکت داده است که بخش قابل توجهی از بازار این منطقه از جهان را در زمینه IT در اختیار بگیرد. دی لینک به عنوان عضوی از خانواده خاورمیانه در تهران قرار دارد که به ارائه مشاوره ، خدمات پس از فروش ، راهکارهای مختلف شبکه های کامپیوتری و.... در گستره کشوری و جهانی میپردازد. به طور کلی می توان گفت تجهیزات شبکه برند دی لینک (D-Link) در ایران جزو محصولات پرطرفدار و محبوب به حساب می آیند و از آن جا که در بازار ایران به فراوانی یافت می شوند هیچ نگرانی بابت کمبود این محصولات در کشور ما وجود ندارد.
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “كارت شبكه USB وايرلس دي لينك DWA-185”
ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
كارت شبكه USB وايرلس دي لينك DWA-185
كارت شبكه USB وايرلس دي لينك DWA-185

۸۴۰,۰۰۰ تومان

موجود