درباره ما

محمدعلی احمدی مدیرعامل شرکت آریو

سخن مدیر عامل

در دنیای فرا صنعتی امروز ، سازمان هایی در زمینه رقابت موفق هستند که آفرینش گری و نوآوری را آرمان خود قرار داده و نرمش در مقابل دگرگونی های پیرامون را هم چون بخشی از کسب و کار خویش قلمداد کنند.
اگر امروز از نام شرکت آریو مروارید ایمن به عنوان نماد دلگرمی و استواری یاد می شود و اگر نوآفرینی در ارائه خدمات را برتری کلیدی خود می دانیم به پشتوانه بیش از 17 سال آزمودگی و پیشتازی در بازار و صنعت سیستم های نظارت و حفاظت الکترونیک است.

ارمغان ما ، فراهم آوری امنیت ، آرامش و آسایشی بی همتا برای شما همکار و مصرف کننده گرامی بوده و بر این آرمان خود پایبند بوده و هستیم.اینجانب محمد احمدی ، مدیر عامل شرکت آریو مروارید ایمن از زمان شروع کوشندگی خود در این پهنه تجاری و صنعتی ، پاسداری از حقوق مشتریان و همکاران گران مایه و ارج نهادن به خواسته های ایشان را سرمشق کار خویش قرار داده و در تمامی گام های کاری به عنوان دوست و مشاور نیک گمان همراهشان بوده ام.بدون شک با پشت گرمی به یزدان و باور مشتریان ارجمند و گرانقدر و نیز به پشتوانه گروه کاردان و کارآزموده آریو ، تمامی تلاش و کوشش خود را به کار خواهیم بست تا همچون گذشته پرچمدار نوآوری و شکوفایی در این صنعت باشیم و خدماتی درخور و شایسته ارائه نماییم.

با سپاس – محمدعلی احمدی

فرایند تحویل کالا به مشتری و ارتباط با مشتریان

01

بخشثبت سفارش کالا در وب سایت

پس از ثبت سفارش توسط مشتری در سایت واحد دیجیتال سفارش را دریافت و به واحد فروش ارجاع می دهد

درباره ما
02

بخش فروش

با توجه به نوع کالا واحد فروش سفارش را دریافت ، موجودی کالا را چک کرده و فاکتور فروش را صادر می کند و به واحد انبار ارجاع می دهد.

Graphic
03

بخش انبار

واحد انبار محصول را در انبار جستجو کرده وآن را بسته بندی می کند سپس فاکتور فروش را جهت تایید به واحد مالی ارسال می کند.

درباره ما
04

بخش مالی

پس از فرایند کوتاه فاکتور توسط واحد مالی تایید و کالا توسط انبار ارسال می شود

درباره ما
05

بخشارسال به مشتری

کالا به واحد پست تحویل و پس از 2 الی 3 روز توسط مامور پست به دست مشتری می رسد

درباره ما
06

بخش ارتباط با مشتریان

پس از دریافت کالا توسط مشتری واحد ارتباط با مشتریان با مشتری محترم تماس گرفته و میزان رضایت مشتریان را ثبت می نماید

درباره ما

گواهینامه ها

در سال 1400 آریو توانست دو ایزوی 9001 و 140001 را از انگلستان دریافت کند که دو فاکتور مهم در کارنامه ی فعالیت هایپر آریو الکترونیک می باشد.

مدرک ایزو 10004 شرکت آریو مروارید ایمن
مدرک ایزو 9001 شرکت آریو مروارید ایمن

تیم هایپر امنیت آریو

در ابتدا ما یک فروشگاه در پاساژ دانشکده به اسم کرج الکترونیک داشتیم که هنوز هم فعال است. هایپر امنیت آریو کار خود را در سال 1380 با کالاهایی مانند دزدگیر خودرو شروع کرد و کم کم به تعداد محصولات خود جهت فروش افزود.
از آن جایی که با پیشرفت الکترونیک نیاز همکاران و مصرف کنندگان به تجهیزات امنیتی و حفاظتی بیشتر شد ، آریو تصمیم گرفت که به عرضه تجهیزات امنیتی مانند دوربین مداربسته هم بپردازد. و توانست از شرکت های بزرگ نمایندگی رسمی دریافت کند و بازار خود را بزرگتر و قدرتمندتر کند. در نتیجه به کار خود با قدرت بسیار بیشتر به کار خود ادامه داد.

این راه بزرگ به طبع مشکلات بسیار زیادی داشت که توانستیم با همکاری و همراهی همکاران و دوستان بر این مشکلات غلبه کنیم و بتوانیم هر روز تیم قدرتمندتری را بسازیم.

آینده کار ما با شما مشتریان و دوستان گرامی بسیار باز و هموار هست و با عشق و علاقه ای که به شما داریم می توانیم بسیار محکم تر به راه خود ادامه دهیم.

چشم انداز و اهداف هایپر امنیت آریو

امنیت و آرامش از ضروری ترین نیازهای جامه انسانی است. امنیت یعنی رهایی از هرگونه خطر و ترسی. اولین هدف هایپر امنیت آریو تامین امنیت در جامعه انسانی بوده است و به منظور فراهم کردن آسایش و اطمینان خاطر مشتریان و مردم فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است .

تلاش هایپر امنیت آریو این است که در ساخت جامعه ایمن و زندگی هوشمند نقش به سزایی داشته باشد و تمام سعی خود را کرده است که بر مشتری محوری پایبند بوده تا بتواند بهترین خدمات را همراه با کیفیت عالی برای مشتریان عزیز خود فراهم کند.

امنیت خود را با آریو تامین کنید

هایپر امنیت آریو در زمینه امنیت خودرو ، اماکن و شبکه فعالیت دارد. شما مشتریان عزیز با خرید از هایپر امنیت آریو می توانید با خیالی آسوده امنیت زندگی خود را فراهم کنید.

شما می توانید با نصب دوربین مداربسته های تحت شبکه در هر لحظه تصاویر دوربین خود را دریافت کرده و هیچ گونه نگرانی از راه دور نداشته باشید. هم چنین بانصب دزدگیر اماکن می توانید امنیت خانه ، مغازه و… را تامین نمایید. و با خیال آسوده از محل خانه یا مغازه خود دور شوید.

هایپر امنیت آریو با عرضه انواع دزدگیر خودرو می تواند به شما در راستای امنیت خودرویتان نیز کمک نماید.

مزیت های رقابتی هایپر امنیت آریو

هایپر امنیت آریو مانند دیگر شرکت ها دارای رقبای بسیار زیادی می باشد. اما یکی از راه های متمایز کردن یک شرکت با دیگر رقبای خود ارائه خدماتی فراتر از رقبای خود می باشد که می توانید اطمینان و رضایت مشتریان خود را جلب کند. هایپر امنیت آریو جزء آن دسته از شرکت هایی است که با خدمات زیر از رقبای خود متمایز شده است.

  • خدمات پس از فروش :
    مشتریان با خرید از هایپر امنیت آریو می توانند در صورت هرگونه مشکل در خرید خود هر لحظه در روزهای کاری با واحد خدمات پس از فروش در تماس باشند و مشکل خود را رفع کنند.
  • تعمیرگاه :
    یکی از ویژگی هایی که هایپر امنیت آریو را از رقبای خود متمایز کرده است واحد تعمیرگاه فنی می باشد. مشتریان در صورت خرابی و هرگونه مشکل در کالای خود از نظر فنی می توانند از هر جای ایران کالای خود را ارسال کرده تا به واحد تعمیرات نسبت به تعمیر دستگاه اقدام کند.
  • قیمت همکاری :
    قطعا شرکت هایی مانند هایپر امنیت آریو دارای همکاران بسیار زیادی می باشد. و قطعا همکاران این توقع را از آریو دارند که نسبت به همکاری ها قیمت های مناسب تری را ارائه دهد. آریو فکر همه جا را کرده است و برای تمامی همکاران محترم پنلی به نام پنل همکاری ارائه داده است که شما می توانید با نقش همکار وارد پنل همکاری شده و قیمت همکاری را جهت خرید از سایت مشاهده نمایید.

و هم چنان هایپر امنیت خودرو آریو در تلاش است که امنیت و آسایش مشتریان را فراهم کند.